Trainingssessie Jong United

Heugelijk nieuws! Vanaf 14 februari t/m 30 mei vindt onze trainingssessie ook plaats in het westen van Zeeuws-Vlaanderen. Op het hoofdveld van de VV Groede worden er op de woensdagmiddag 8 trainingen georganiseerd. De inschrijving voor deze trainingen loopt t/m 5 februari en de trainingen zijn bestemd voor alle kinderen (van alle clubs) vanaf 6 t/m 13 jaar. Inschrijven kan via jongunited.com.

Een training duurt 75 minuten en is in principe vanaf 13.00 t/m 14.15 uur. Bij veel aanmeldingen wordt er een extra training ingelast, vanaf 14.30 t/m 15.45. Wil uw kind deelnemen maar kan hij enkel op een betaald tijdstip, gelieve dit dan aan te geven in het aanmeldformulier (onderaan bij ‘Opmerkingen’).

Jong United levert trainingsvormen aan die men ook gebruikt bij betaald voetbalclubs. De voetballertjes gaan dus aan de slag met coördinatie-oefeningen, speed & agility (snelheid/wendbaarheid) en natuurlijk tal van techniekoefeningen en pass- en trapvormen. Dit alles gebeurt met professionele trainingsmaterialen.

Heeft u verdere vragen, neemt u dan contact op via jdam@jongunited.com.