Zeeland Tennis-Foot Cup

V.V. RIA Westdorpe heeft leuk nieuws voor jou, want het voetbalseizoen duurt dit seizoen wat langer dan de voorbije jaren. We pakken uit met een gloednieuw evenement: de Zeeland Tennis-Foot Cup. Tennisvoetbal, net zoals je het misschien al eens gespeeld hebt op een training bij je eigen club. Twee ploegjes, een tennisnet ertussen, geen contacten, dus geen blessures. Een gezellige sfeer onder collega-voetballers, zonder stress, maar wel een beetje competitie natuurlijk. Zoek twee of drie vrienden of vriendinnen en schrijf in voor een dag vol plezier. 14 juni … om nooit meer te vergeten!

Het mag wel eens iets anders zijn deze zomer. Mini- en zaalvoetbaltoernooien vind je overal, maar geen tennisvoetbalevent. Negen jaar geleden zag de Flanders Tennis-Foot Cup het levenslicht in België. Ondertussen is deze tweedaagse in Lokeren uitgegroeid tot het grootste tornooi in Europa. Met vooral Belgische ploegen, maar ook met deelnemers uit Nederland, Frankrijk en zelfs van heel wat verder. Het is nu al uitkijken naar het feestje voor de tiende verjaardag in 2015. Maar eerst is er nog de negende editie op 30 mei voor volwassenen en op 1 juni voor de jeugd (tot U14).

De Zeeland Tennis-Foot Cup neemt de succesformule mee van Lokeren naar Zeeuws-Vlaanderen. Voeg daarbij het enthousiasme van VV RIA Westdorpe en je kan een topdag verwachten. Wacht dus niet langer om in te schrijven via onze website. Je vindt er ook heel wat info, foto’s en filmpjes om nog meer overtuigd te geraken.