WZVJS is een eer om voor te voetballen.

Sinds 2006 bestaat de WZVJS (West Zeeuws Vlaamse Jeugd Selectie). Het doel is om spelers beter te maken en tegen zwaardere tegenstanders te laten spelen. Dit is goed voor de ontwikkeling van de spelers zelf en hier heeft de club ook weer profijt van.
Inmiddels is er een informatie avond geweest over hoe nu de organisatie is en wat de plannen zijn. Er valt uiteraard nog genoeg te verbeteren, maar de opzet is gemaakt.
We spelen nu met drie selecties: D (U13), C (U15) en B (U17). Als je hier voor gevraagd wordt betekend dit best iets. Je bent dan door je club gekozen om eerst de selectietrainingen te volgen en daarna ben je ook nog door de selectietrainingen door gekomen.
Dit betekend wel dat je ook op je club moet blijven presteren, want dat is ook een belangrijk stuk in de ontwikkeling van de speler.
Van de VV Biervliet zitten er alle groepen 1 of meerder spelers.
Meer info kan je vinden op de site:

Namens de WZVJS
Marc Brevet