VVB zoekt personeel

Vacature Voorzitter

Aan het einde van dit lopen seizoen 2015/2016 stopt Raymond Ingels, na vele jaren als bestuurslid actief te zijn geweest, als voorzitter van VV Biervliet.

Vanuit het huidige bestuur zijn er geen kandidaten die deze positie invullen. Daarom zal er een vacature ontstaan voor de positie van voorzitter.

Wat houdt de rol voorzitter precies in? VV Biervliet is een echte dorpsclub waar iedereen elkaar kent en met elkaar door een deur kan. De voornaamste taak is dan ook dat de voorzitter tussen de mensen staat en waar nodig toch er boven. Zorgen dat er binnen alle geledingen binnen de club (van 1e elftal tot maandagploeg tot kantine personeel) samenwerking en begrip is voor elkaar. Daarnaast is de voorzitter het aanspreekpunt naar buiten toe. De laatste jaren veel werk verricht wat geresulteerd heeft in een prachtige accommodatie en een club die staat. Ook op bestuurlijk vlak is de club is rustig en stabiel vaarwater. Na de oprichting van Stichting Accomodatiebeheer Biervliet is de verantwoordelijkheid van onderhoud van de accommodatie naar de stichting gegaan en valt niet meer onder de VV Biervliet. Dit geldt ook voor kantinezaken.

Het huidige bestuur bestaat uit: Raymond Ingels – Voorzitter (stopt) Wilfred Jansen – Secretaris Aafje van Remoortere – Penningmeester David Mullaert – Stichting Accommodatiebeheer Biervliet Nancy Hoogstraate – Jeugdzaken Bernhard Buchner – Technische Zaken (niet voetbal gerelateerd) Vacature – Voetbal Technische Zaken

Taken: - Bestuursvoorzitter tijdens vergaderingen - Contactpersoon en gezicht naar “buiten” namens de club - Contactpersoon naar gemeente - Mede verantwoordelijk voor voetbal technische zaken (met name senioren) - Aanspreekpunt voor een ieder binnen de club

Heb je interesse of weet je iemand die interesse heeft? Weet je een geschikte kandidaat? Laat het weten aan iemand van de bestuursleden of stuur een mail naar bestuur@vvbiervliet.nl. De contact gegevens van de overige bestuursleden zijn te vinden op www.vvbiervliet.nl

Vacature Kantinebeheerder/ster

Aan het einde het seizoen 2016/2017 (Juli 2017) stopt Mirjam Dieleman , na vele jaren als bestuurslid actief te zijn geweest, als kantinebeheerster.

Daarom zal er een vacature ontstaan voor de positie van kantinebeheer(ster).

Wat houdt de rol kantinebeheerder/ster precies in? Tennis Vereniging en Voetbal Vereniging Biervliet zijn echte dorpsclubs waar iedereen elkaar kent en met elkaar door een deur kan. Na de oprichting van Stichting Accomodatiebeheer Biervliet is de verantwoordelijkheid van kantine zaken naar de stichting gegaan en valt niet meer onder de TV & VV Biervliet. Dit geldt tevens voor accommodatie onderhoud. Nu Mirjam aangeeft te stoppen zijn we op zoek naar een nieuwe kantinebeheerder/ster. Op dit moment wordt deze rol door 1 persoon vervult maar dit kan uiteraard ook door meerder personen ingevuld worden waarbij er altijd 1 persoon de eindverantwoordelijkheid heeft. Deze persoon wordt ook gevraagd om plaats te nemen in het bestuur van Stichting Accomodatiebeheer Biervliet. Dit wilt dus niet zeggen dat deze persoon altijd zelf aanwezig moet zijn maar wel alle zaken omtrent de kantines regelt. Indien gewenst kunnen geïnteresseerden dit seizoen al meelopen.

Het huidige bestuur bestaat uit: Joop Kornelis – Voorzitter David Mullaert – Secretaris / VV Biervliet Erik Adam – Penningmeester Mirjam Dieleman – Kantinezaken VV Biervliet & TV Biervliet Marc van Strien – TV Biervliet

Voornaamste Taken: - Bestellingen kantine VV Biervliet / TV Biervliet - Personeelsplanning - Aanspreekpunt activiteiten waarbij kantine benodigd is. Denk aan toernooien, vrijwilligersavond, sinterklaasavond etc. - Aanspreekpunt voor TV & VV Biervliet m.b.t. kantinezaken. - Schoonmaak kantine

Heb je interesse of weet je iemand die interesse heeft? Weet je een geschikte kandidaat? Laat het weten aan iemand van de bestuursleden of stuur een mail naar sabiervliet@gmail.com. De contact gegevens van de overige bestuursleden zijn te vinden op www.vvbiervliet.nl en www.tvbiervliet.nl