Tijdelijke gewijzigde toegang sport park Biervliet

Aanleg nieuwe weg en parkeerplaats bij huidige hoofdingang sportpark.
Aanleg van de nieuwe weg en parkeerplaats zal gestart worden op 18 oktober en duurt tot en met 21 november 2014. De hoofdingang is gedurende deze periode afgesloten.
Hierdoor is er overlast voor zowel voetbal als tennis en bezoekers van het park. Gebruik hiervoor de tijdelijk ingang langs het nieuwe Wetra (2e) veld. Graag rekening houden met omwonenden.

Planning Tennis werkzaamheden.
Aanleg nieuwe tennis banen loopt van 29 september t/m 17 oktober 2014.
Hierdoor is geringe overlast voor zowel voetbal als tennis in de vorm van bouwverkeer, grondwerken en plaatsen hekwerk t.b.v. de nieuwe tennis banen. De huidige tennis accommodatie, kantine met banen, blijft als geheel dienen tot en met 3 oktober. Op 4 oktober zal de huidige kantine gesloten worden om voor te bereiden om gesloopt te kunnen worden in de week na 18 oktober. Op 18 oktober is de hoofdingang van het sportcomplex afgesloten i.v.m. de sloop van de oude tennis kantine. Vanaf deze dag de tijdelijke ingang gebruiken. Gedurende deze periode kan wel getennist worden op de oude banen met verlichting.
In de periode dat het oude tennisgebouw gesloopt wordt en het nieuwe gebouw nog niet klaar is kan de tennisvereniging gebruik maken de voetbal faciliteiten zoals kantine en kleedlokaal met douche en toilet. De kleedlokalen kunnen apart op slot. Dames kunnen desgewenst in het scheidsrechter lokaal naast het heren kleedlokaal gebruik maken van de douche.

Planning Voetbal werkzaamheden.
De plannen voor de voetbal zijn ver klaar. Het nieuwe Wetra (2e) veld kan al gebruikt worden inclusief de verlichting. Ook is het trainingsveld beschikbaar met verlichting. In de periode dat er geen tennis gebouw is kan de tennisvereniging gebruik maken de voetbal faciliteiten (kantine, douche en toilet).

Graag jullie begrip. Voor vragen kun je bij het bestuur van Voetbal, Tennis of SAB terecht.