Sportievo Uitverkoop!

Oostburg. April 2014

Na lang beraad hebben wij besloten om Sportievo per 01-01-2015 voort te zetten in afgeslankte vorm. Dit betekent dat wij gaan stoppen op Raadhuisplein 12 en voor
verenigingen verder gaan in Zebra op Raadhuisplein 10 met het leveren van teamkleding, ballen, bekers en medailles.
Ook biljartartikelen en darts verhuizen mee naar Zebra.

Als dank voor jarenlange en trouwe samenwerking met AV de Wielingen, TC Sjef, Scheldestroom, VV Cadzand, VV Hoofdplaat, vv Biervliet en SV Oostburg, krijgen deze leden als eerste de gelegenheid om de profiteren van de totale leegverkoop.

Deze 2 dagen zullen plaats vinden a.s. zondag 13 april van 13.00 tot 18.00 uur
en maandag 14 april van 13.00 tot 20.00 uur.

Tijdens deze 2 dagen geven wij een korting van minimaal 20% op het hele assortiment
kleding, schoenen en sportartikelen.

Runningschoenen van Asics worden deze 2 dagen , indien niet meer op voorraad ook nageleverd met 20% korting. Na 14 april geldt deze nabestelkorting niet meer.

Voor meer informatie over openingstijden, kortingen en acties volg ons op Facebook.

Sportieve groeten en graag tot ziens op 13 en 14 april

Erwin Ringoot & Annette Vanderhaegen