Rabobank Clubkas Actie

Doe mee met de Rabobank Clubkas Actie en breng je stem uit op V.V. Biervliet!
Op deze manier help je de club op een welkome manier vooruit!

Tot en met 15 februari konden alle verenigingen en stichtingen die bankieren bij Rabobank Zeeuws-Vlaanderen zich inschrijven voor deelname aan de Rabobank Clubkas Campagne.
Ieder lid krijgt vijf stemmen om uit te brengen, met een maximum van twee stemmen per club. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting worden uitgebracht, hoe meer geld deze krijgt. Op 5 april 2017 ontvangen alle leden van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen een persoonlijke stemcode per post.
De stemperiode loopt van 6 april tot en met 18 april. Iedereen die lid is van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen ontvangt kort voor deze stemperiode een stemcode per post waarmee ze op onze website kunnen stemmen op hun favoriete clubs.
Uiterlijk twee weken na afloop van de stemperiode ontvangen alle verenigingen en stichtingen die hebben meegedaan aan de Rabobank Clubkas Campagne bericht over de uitslag.

Rabobank Clubkas