Familiedag - Uitnodiging

Familiedag VV Biervliet

Op zaterdag 28 mei zal er weer een familiedag plaatsvinden voor de leden van VV Biervliet.
De dag zal bestaan uit een 5 tegen 5 toernooi voor de oudere jeugd en volwassenen, vanaf 12 jaar. Dit toernooi vindt plaats vanaf 15.00 uur. Voor de jongste leden zal er aan het begin van de middag een toernooi tegen de ouders georganiseerd worden. Dit toernooi vindt plaats vanaf 13.00 uur tot 15.00 uur. Aanvang 12.30 hr.

Tijdens deze familiedag hebben we een BBQ, die er de gehele dag zal staan. Ook hebben we een springkussen staan voor de allerkleinsten. Om 19.00 eindigt deze familiedag op de voetbal. En als je nog niet moe genoeg bent kan je nog een dansje gaan wagen bij de Jeugdsoos in het dorpshuis te Biervliet. De Jeugdsoos begint om 19.00 uur.

Zin om mee te doen? Geef jezelf, of heel je team voor 14 mei op, door een email te sturen naar onderstaand emailadres. Verzin ook een leuke en originele teamnaam.

activiteitencommissievvbiervliet@hotmail.com.
Hopelijk tot ziens op zaterdag 28 mei!

Met vriendelijke groet,
de activiteitencommissie VV Biervliet